Forum Telefonów

Forum miłośników telefonów komórkowych i smartfonów
Teraz jest 21 lis 2017, o 18:14

Strefa czasowa: UTC + 1






Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Serwis PLAY
PostNapisane: 28 mar 2013, o 22:20 
Offline

Dołączył(a): 28 mar 2013, o 22:12
Posty: 1
Popsuła mi się Nokia w PLAY... dalej Sztuka Przetrwania...

W lutym 2012 roku nabyłem wraz zawarciem Umowy Abonenckiej (przedłużenie – 3 umowa 2-letnia) telefon GSM marki NOKIA C6. Telefon ten po ok. 4 miesiącach użytkowania (czerwiec 2012 r.) przestał właściwie funkcjonować, (telefon się zawieszał i przestał działać ekran dotykowy). Od tego czasu w/w wada wystąpiła czterokrotnie, w tym trzykrotnie telefon był naprawiany gwarancyjnie. Ostatni, czwarty przypadek wystąpił 20 lutego 2013 roku.
W dniu 21 lutego telefon został oddany po raz kolejny do salonu Operatora w C.H. Port Łódź, ul. Pabianicka 245, z zastrzeżeniem żądania wymiany telefonu na nowy egzemplarz. W dniu 1 marca zostałem poinformowany przez pracownika salonu, że serwis stwierdził niemożność naprawy telefonu i zaproponował mi wymianę na nowy, inny model firmy NOKIA tzn. NOKIA Lumia 610, w związku z brakiem nowych telefonów typu NOKIA C6. Wyraziłem zgodę na takie rozwiązanie. Okres oczekiwania na dostarczenie telefonu przedłużał się i w okolicach 13 lutego skontaktowałem się z Salonem uzyskać informację co do rozwoju sytuacji. Pominę tutaj zachowanie Konsultanta, który zlekceważył moją sprawę zrzucając na mnie obowiązek przypomnienia Mu załatwienia tej sprawy z serwisem, bo wykracza to poza zakres tego zażalenia, stosowna skarga została złożona przeze mnie na infolinii Operatora.
Kilka dni później otrzymałem informację, że mam do odebrania telefon NOKIA C6. Na miejscu, w salonie okazało się, że nie jest to nowy egzemplarz, tylko telefon używany, w gorszym stanie wizualnym od oddanego do serwisu ( mocno porysowany ekran dotykowy) odmówiłem odebrania tego telefonu. Tego samego dnia złożyłem na infolinii skargę na zachowanie się serwisu wobec mego żądania.
Dzień później skontaktowała się ze mną Konsultantka BOK PLAY i wypytywała o szczegóły sprawy.
Po raz kolejny byłem zmuszony do jej przedstawienia, mimo odnotowania moich uwag we wcześniejszej rozmowie.
W tej rozmowie byłem wielokrotnie przepraszany za zaistniałą sytuację, zaproponowano mi bonifikatę w kolejnym rachunku w wysokości 30 zł (!) i poproszono o kontakt w przypadku dalszych problemów ze sprawą.
W dniu 28 marca 2013 roku ponownie otrzymałem informację, że mogę odebrać telefon NOKIA C6, fabrycznie nowy, Konsultant Salonu PLAY zapewnił mnie telefonicznie, że sprzęt jest nowy i sprawdzony. Tego samego dnia udałem się do Salonu, by odebrać telefon.
Niestety, telefon nie działał, nie działał ekran dotykowy. Będąc jeszcze w Salonie skontaktowałem się z BOK PLAY i złożyłem zażalenie na całą sytuację.
Konsultant BOK PLAY nie był całkowicie zainteresowany pozytywnym załatwieniem sprawy, odmówił mi nawet kontaktu z Osobą o wyższych uprawnieniach od Niego i odesłał mnie do salonu.
Reasumując realizacja naprawy gwarancyjnej trwa już ponad 5 tygodni co stanowi naruszenie Warunków gwarancji i przepisów o rękojmi, na które również się powoływałem, podnosząc zarzut niezgodności towaru z Umową.

Serwis Nokii w Play to jakaś masakra, NOKIA to upadająca firma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Serwis PLAY
PostNapisane: 29 mar 2013, o 11:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2013, o 12:57
Posty: 502
To nie jest wina Nokii. Faktycznie, obecnie ciężko kupić Nokie C6 nową, nieużywaną (oczywiście nie chińską podróbę).

Na Pana miejscu wniósłbym sprawę do sądu konsumenckiego (wydaję się z góry wygrana) i zażądać nowego telefonu o podobnej wartości jaki mają w ofercie.

Tak niestety jest, że operatorzy nie zawsze dbają o swojego klienta, to nie jest odosobniony przypadek. Nie dość, że ceny usług telefonicznych w Polsce nadal są drogie (w porównaniu do Europy Zachodniej), to podejście do klienta stawia wiele do życzenia ...

Pozdrawiam

_________________
Używam HTC 8X.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Serwis PLAY
PostNapisane: 19 wrz 2013, o 10:35 
Offline

Dołączył(a): 11 cze 2013, o 12:14
Posty: 12
jak macie uszkodzone telefony to możecie je przynieść do salonów Play i sprzedać- po co bawić się w serwis jeśli telefony są po gwarancji- to się nie opłaca. Lepiej sprzedać i dołożyć na coć o wiele lepszego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Serwis PLAY
PostNapisane: 24 paź 2013, o 13:28 
Offline

Dołączył(a): 19 wrz 2013, o 08:14
Posty: 23
Play i Plus rozpoczęły teraz kampanię odnośnie sprzedaży starych telefonów,na pewno warto z tego skorzystać. A poza tym ciekawi mnie jak zakończyła się powyższa sprawa,czekamy na Twoją odpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL